Сборник - Октоих воскресный (цсл)

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.
Жалоба
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.
Описание книги "Октоих воскресный (цсл)"
Описание и краткое содержание "Октоих воскресный (цсл)" читать бесплатно онлайн.
Октоих (греч. Ὀκτώηχος «восьмигласник», «голос») — богослужебная книга православной церкви, содержащая в себе чинопоследования вечерни, повечерия, утрени и литургии для шести будничных дней недели, а для воскресных дней, кроме того — малой вечерни и полунощницы. Все эти песнопения по способу пения разделяются на восемь гласов (отсюда название книги) или напевов, из которых каждый употребляется в продолжение одной седмицы. Назван по принадлежности мелодической системе осмогласия.
Богородичен: Де́ва роди́, и ро́ждши пребы́сть чиста́, / на руку́ нося́щаго вся́ческая, / я́ко вои́стинну Де́ва Ма́ти поне́сшая.
Ин, ирмос: Обы́де мы бе́здна:
Просте́рл еси́ дла́ни Твои́, собира́я дале́че расточе́нная / язы́к Твои́х собра́ния, Христе́ Бо́же наш, / живоно́сным Кресто́м Твои́м, я́ко Человеколю́бец.
Плени́л еси́ смерть, и врата́ а́дова сокруши́л еси́, / Ада́м же свя́занный разреше́н быв, вопия́ше Тебе́: / Спасе́ мя десни́ца Твоя́, Го́споди.
Богородичен: Купину́ Тя неопали́му, / и го́ру, и ле́ствицу одушевле́ну, / и врата́ небе́сная досто́йно сла́вим, / Мари́е сла́вная, правосла́вных похвало́.
Ин, ирмос: Неи́стовствующееся бу́рею:
И́же всему́ вино́вный, и е́же бы́ти всем пода́вый, / я́ко вино́вну имя́ше воплоща́емь, е́же по нам, / Тя, Богома́ти Всенепоро́чная.
Исцеле́ний, Влады́чице, душепита́тельный точа́щий исто́чник / ве́рно притека́ющим к покро́ву Твоему́ благосла́вному, / ве́мы Тя, Всенепоро́чная.
Спасе́нию вино́вна Жизнода́вца родила́ еси́ нам, / ве́чное избавле́ние да́рующаго, / И́стинную Богоро́дицу Тя пропове́дающим.
Кондак, глас 5. Подобен: Собезнача́льное Сло́во:
Ко а́ду, Спа́се мой, соше́л еси́, / и врата́ сокруши́вый я́ко всеси́лен, / уме́рших, я́ко Созда́тель, совоскреси́л еси́, / и сме́рти жа́ло сокруши́л еси́, / и Ада́м от кля́твы изба́влен бысть, Человеколю́бче; / те́мже вси зове́м: / спаси́ нас, Го́споди.
Икос: Услы́шавша жены́ а́нгеловы глаго́лы, отложи́ша рыда́ние, / ра́достны бы́вша и тре́петны, у́жас бо ви́деша, / и се Христо́с прибли́жися к ним, глаго́ля: е́же, ра́дуйтеся, / дерза́йте, Аз мíра победи́х, и у́зники свободи́х, / потщи́теся у́бо ко ученико́м, возвеща́юща им: / я́ко варя́ю вы во гра́де Галиле́йстем, е́же пропове́дати. / Те́мже вси Тебе́ зове́м: спаси́ нас, Го́споди.
Песнь 7
Ирмос: Превозноси́мый отце́в Госпо́дь / пла́мень угаси́, о́троки ороси́, согла́сно пою́щия: / Бо́же, благослове́н еси́.
Пло́тию обло́жься я́коже на у́дице льще́ния, / Боже́ственною Твое́ю си́лою зми́я низвле́кл еси́ / возводя́ вопию́щия: Бо́же, благослове́н еси́.
Земли́ непрохо́дное осуществова́вый составле́ние, / во гро́бе покрыва́ется пло́тию Невмести́мый. / Ему́же вси пое́м: Бо́же, благослове́н еси́.
Богородичен: Еди́ну у́бо Ипоста́сь во Двою́ Естеству́, Всенепоро́чная / родила́ еси́ Воплоще́ннаго Бо́га. / Ему́же вси пое́м: Бо́же, благослове́н еси́.
Ин, ирмос: В пещи́ о́гненней песносло́вцы:
И́же дре́вом кре́стным и́дольскую пре́лесть разреши́вый, / благослове́н Бог оте́ц на́ших.
Воскресы́й из ме́ртвых, и су́щия во а́де совоздви́гнувый, / благослове́н Бог оте́ц на́ших.
Твое́ю сме́ртию Христе́, сме́ртную разо́рь держа́ву, / благослове́н Бог оте́ц на́ших.
Богородичен: И́же от Де́вы ро́ждься, и Богоро́дицу Сию́ показа́вый, / благослове́н Бог оте́ц на́ших.
Ин, ирмос: Превозноси́мый отце́в:
Неопределе́нный пребы́в Непрело́жен, / пло́ти по Ипоста́си соедини́ся, я́ко Благоутро́бен, в Тебе́ Пресвяте́й: / И́же Еди́н благослове́н Бог оте́ц на́ших.
Неве́сту Тя Всенепоро́чную, Богоро́дице Влады́чице, согла́сно сла́вим и Престо́л Зижди́теля Твоего́. / Ему́же вси пое́м: Бо́же, благослове́н еси́.
Ма́ти всех Царя́, / очи́щшися Ду́хом, Де́во, была́ еси́, Тебе́ Созда́вшаго. / Ему́же вси пое́м: Бо́же, благослове́н еси́.
Спасе́ мя Госпо́дь, Богома́ти Пречи́стая, / оде́ждею пло́ти из Тебе́ оде́явся. / Ему́же вси пое́м: Бо́же, благослове́н еси́.
Песнь 8
Ирмос: Тебе́, Вседе́телю, / в пещи́ о́троцы, всеми́рный лик спле́тше, поя́ху: / дела́ вся́кая, Го́спода по́йте / и превозноси́те во вся ве́ки.
Ты о во́льней спаси́тельныя стра́сти помоли́лся еси́ ча́ши, я́коже нево́льней: / два хоте́ния, двема́ бо по коему́ждо но́сиши существо́ма, Христе́, во ве́ки.
Твои́м вседе́тельным схожде́нием ад, Христе́, пору́ганный / изблева́ вся, я́же дре́вле ле́стию умерщвле́нныя, / Тебе́ превознося́щия во вся ве́ки.
Богородичен: Тя я́же па́че ума́ / богому́жне Сло́вом Ро́ждшую Го́спода, и де́вствующую, / вся дела́, Де́во, благослови́м, и превозно́сим во вся ве́ки.
Ин, ирмос: Из Отца́ пре́жде век:
И́же на Кре́сте во́лею дла́ни просте́ршаго, / и у́зы сме́ртныя разруши́вшаго Христа́ Бо́га, / свяще́нницы по́йте, лю́дие превозноси́те во вся ве́ки.
И́же я́ко Жениха́ из гро́ба возсия́вшаго Христа́ Бо́га, / и мvроно́сицам я́вльшагося, и ра́дость тем провеща́вша, / свяще́нницы по́йте, лю́дие превозноси́те во вся ве́ки.
Богородичен: Херуви́м превы́шши яви́лася еси́, Богоро́дице Чи́стая, / во чре́ве Твое́м, И́же на тех носи́маго поне́сши: / Его́же со безпло́тными челове́цы славосло́вим во вся ве́ки.
Ин, ирмос: Тебе́ Вседе́телю в пещи́:
Преста́ ны́не я́же пра́отчая печа́ль, / ра́дость прие́мши Ти Богома́терни. / Те́мже непреста́нно пое́м Тя, Де́во, / и превозно́сим во вся ве́ки.
Пое́т с на́ми безпло́тных собо́р, Де́во / Рождество́ Твое́ непостижи́мое, / еди́н лик соста́вльше любо́вию, / и превознося́ще Его́ во ве́ки.
Струя́ прозра́чная безсме́ртия, Отрокови́це, из Тебе́ изы́де, / И́же всех Госпо́дь, / скве́рну омыва́я ве́рою Тя пою́щих, / и превознося́щих во вся ве́ки.
Боже́ственный вои́стинну, и светоно́сный Престо́л, / и скрижа́ли благода́ти испове́дуем Тя, / Сло́во, Де́во, О́тчее я́ко прие́мшую: / Его́же превозно́сим во вся ве́ки.
Таже, песнь Богородицы: Вели́чит душа́ моя́ Го́спода: с припевом: Честне́йшую херуви́м:
Песнь 9
Ирмос: Иса́ие, лику́й, / Де́ва име́ во чре́ве / и роди́ Сы́на Емману́ила, / Бо́га же и Челове́ка, / Восто́к и́мя Ему́, / Его́ же велича́юще, / Де́ву ублажа́ем.
Па́дшаго челове́ка восприя́л еси́, Влады́ко Христе́, из ложе́сн Деви́ческих / всему́ совоку́плься, греху́ же ни еди́ному прича́щься: / всего́ от истле́ния Ты свободи́л еси́ пречи́стыми Твои́ми страстьми́.
Богото́чною кро́вию истоще́нною, Влады́ко Христе́, / от Твои́х пречи́стых ребр и животворя́щих, / же́ртва у́бо преста́ и́дольская, / вся же земля́ Тебе́ хвале́ния же́ртву прино́сит.
Богородичен: Не Бо́га безпло́тна, ниже́ па́ки челове́ка про́ста / произведе́ Чи́стая Отрокови́ца, и Нескве́рная: / но Челове́ка соверше́нна, и нело́жно соверше́нна Бо́га. / Его́же велича́ем со Отце́м же и Ду́хом.
Ин, ирмос: Тя па́че ума́:
Тебе́ И́же на Кресте́ страсть подъе́мшаго, / и а́дову си́лу сме́ртию сокруши́вшаго, / ве́рнии правосла́вно велича́ем.
Тебе́ из гро́ба тридне́вно воскре́сша, / и ад плени́вшаго, и мир просвети́вшаго, / ве́рнии единому́дренно велича́ем.
Богородичен: Ра́дуйся, Богоро́дице, Ма́ти Христа́ Бо́га, Его́же родила еси́, / моли́ прегреше́ний оставле́ние дарова́ти, ве́рою пою́щим Тя.
Ин, ирмос: Иса́ие лику́й:
От чи́стых крове́й Твои́х / усыри́ся плоть преесте́ственно / всех Соде́телю, Единоро́дному Сы́ну Роди́телеву, / не от му́жа, без се́мене же у́мна и одушевле́нна, Богоро́дице Присноде́во.
Обходи́мое уста́вила еси́ сме́рти неудержи́мое стремле́ние, / ро́ждши пло́тию вои́стинну па́че ума́ Жизнь ве́чную: / Е́йже прило́жься усты́ го́рькими ад упраздни́ся, / Пресвята́я Ма́ти Де́во.
На престо́ле седя́ Сын Твой Влады́чне, / ря́сны Тя златы́ми Боже́ственных доброде́телей свет сия́ющу, / одесну́ю поста́ви Себе́, Чи́стая, / дая́ честь, я́ко Ма́тери, Тебе́, Всенепоро́чная.
Па́че ума́ Рождество́ Твое́, Богома́ти: / без му́жа бо зача́тие в Тебе́, и деви́чески рожде́ние бысть: / и́бо Бог есть Рожде́йся, / Его́же велича́юще, Тя, Де́во, ублажа́ем.
По катавасии, ектениа малая. Таже, Свят Госпо́дь Бог наш. Посем ексапостиларий утренний.
На хвалитех стихиры воскресны, глас 5:
Сотвори́ти в них суд напи́сан: / сла́ва сия́ бу́дет всем преподо́бным Его́.
Го́споди, запеча́тану гро́бу от беззако́нников, / проше́л еси́ из гро́ба, / я́коже роди́лся еси́ от Богоро́дицы: / не уразуме́ша, ка́ко воплоти́лся еси́, безпло́тнии Твои́ а́нгели: / не чу́вствоваша, когда́ воскре́сл еси́, стрегу́щии Тя во́ини. / Обоя́ бо запечатле́стася испыту́ющим, / яви́шася же чудеса́ кла́няющимся ве́рою та́инству: / е́же воспева́ющим, / возда́ждь нам ра́дость и ве́лию ми́лость.
Хвали́те Бо́га во святы́х Его́, / хвали́те Его́ в утверже́нии си́лы Его́.
Го́споди, вереи́ ве́чныя сокруши́в, / и у́зы растерза́в, от гро́ба воскре́сл еси́, / оста́вль Твоя́ погреба́льная, / во свиде́тельство и́стиннаго тридне́внаго Твоего́ погребе́ния: / и предвари́л еси́ в Галиле́и, в пеще́ре стрего́мый. / Ве́лия Твоя́ ми́лость, Непостижи́ме Спа́се, / поми́луй и спаси́ нас.
Хвали́те Его́ на си́лах Его, / хвали́те Его́ по мно́жеству вели́чествия Его́.
Го́споди, жены́ теко́ша на гроб, / ви́дети Тя, Христа́, нас ра́ди пострада́вшаго, / и прише́дша, обрето́ша а́нгела на ка́мени седя́ща, / стра́хом отва́льшемся, / и к ним возопи́, глаго́ля: / воскре́се Госпо́дь, рцы́те ученико́м, / я́ко воскре́се от ме́ртвых, / спаса́яй ду́ши на́ша.
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!
Похожие книги на "Октоих воскресный (цсл)"
Книги похожие на "Октоих воскресный (цсл)" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Отзывы о "Сборник - Октоих воскресный (цсл)"
Отзывы читателей о книге "Октоих воскресный (цсл)", комментарии и мнения людей о произведении.