Сборник - Октоих воскресный (цсл)

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.
Жалоба
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.
Описание книги "Октоих воскресный (цсл)"
Описание и краткое содержание "Октоих воскресный (цсл)" читать бесплатно онлайн.
Октоих (греч. Ὀκτώηχος «восьмигласник», «голос») — богослужебная книга православной церкви, содержащая в себе чинопоследования вечерни, повечерия, утрени и литургии для шести будничных дней недели, а для воскресных дней, кроме того — малой вечерни и полунощницы. Все эти песнопения по способу пения разделяются на восемь гласов (отсюда название книги) или напевов, из которых каждый употребляется в продолжение одной седмицы. Назван по принадлежности мелодической системе осмогласия.
Слава: Свято́му Ду́ху богосло́вяще рцем: / Ты еси́ Бог, Живо́т, Раче́ние, Свет, Ум: / Ты Благосты́ня, Ты ца́рствуеши во ве́ки.
И ныне, тойже.
Антифон 3:
О ре́кших мне: во дворы́ вни́дем Госпо́дня: / ра́дости мно́гия испо́лнен быв, моли́твы возсыла́ю.
В дому́ Дави́дове стра́шная соверша́ются: / огнь бо та́мо паля́ всяк сра́мный ум.
Слава: Свято́му Ду́ху живонача́льное досто́инство, / от Него́же вся́кое живо́тно одушевля́ется, / я́ко во Отце́, ку́пно же и Сло́ве.
И ныне, тойже.
Прокимен, глас 5:
Воскресни́, Го́споди Бо́же мой, да вознесе́тся рука́ Твоя́, / я́ко Ты ца́рствуеши во ве́ки. Стих: Испове́мся Тебе́, Го́споди, всем се́рдцем мои́м, пове́м вся чудеса́ Твоя́.
Таже, Вся́кое дыха́ние: Стих: Хвали́те Бо́га во святы́х Его́: Евангелие воскресно, и прочее по ряду. Воскресе́ние Христо́во: псалом 50.
Каноны: Воскресный на 4: Крестовоскресный на 3: Богородичен на 3: Минеи на 4. Аще же празднуется святый, на 6. Крестовоскресный на 2: и Богородицы на 2.
Канон воскресен, глас 5: Песнь 1
Ирмос: Коня́ и вса́дника в мо́ре Чермно́е, / сокруша́яй бра́ни / мы́шцею высо́кою, / Христо́с истрясе́, / Изра́иля же спасе́, / побе́дную песнь пою́ща.
Припев: Сла́ва Го́споди свято́му Воскресе́нию Твоему́.
Тебе́ терноно́сный евре́йский сонм, / любве́, Благоде́телю, к Тебе́ не сохра́нь ма́терния, Христе́, венча́, / родонача́льника разреша́юща терно́вное запреще́ние.
Воздви́гл еси́ мя па́дшаго в ров, / прекло́нься, Жизнода́вче Безгре́шне: / и моея́ злосмра́дныя тли, Христе́, претерпе́в неискуше́нно, / Боже́ственнаго Существа́ ми́ром мя облагоуха́л еси́.
Богородичен: Разреши́ся кля́тва, печа́ль преста́: / Благослове́нная бо и Благода́тная, / ве́рным ра́дость возсия́, / благослове́ние всем конце́м цветонося́щи Христа́.
Другий канон крестовоскресен. Песнь 1, глас тойже
Ирмос: Спаси́телю Бо́гу:
И́же во́лею на кресте́ пригвожде́нному пло́тию, / и дре́вняго от изрече́ния дре́вом па́дшаго свобо́ждшему, / Тому́ Еди́ному воспои́м: я́ко просла́вися.
И́же из гро́ба мертвецу́ воскре́сшу Христу́, и па́дшаго совозста́вившу, / и соседе́нием Оте́ческим украси́вшему, / Тому́ Еди́ному воспои́м: я́ко просла́вися.
Богородичен: Пречи́стая Ма́ти Бо́жия, из Тебе́ вопло́щшемуся, / и от недр Роди́теля не разлу́чшемуся Бо́гу, / непреста́нно моли́ся, / от вся́каго обстоя́ния спасти́, и́хже созда́.
Ин канон Пресвятей Богоро́дице [егоже краестрочие: Свет рождшая, просвети мя Дево.] Песнь 1, глас тойже
Ирмос: Коня́ и вса́дника в мо́ре Чермно́е:
Све́та все́льшагося в Тя, Пречи́стая, / и просве́щшаго мiр луча́ми Божества́, / Христа́ моли́, / просвети́ти вся пою́щия Тя, Ма́ти Де́во.
Я́ко украша́ема добро́тою доброде́телей, Благода́тная, / добротво́рное благоле́пие луче́ю Ду́ха, / подъя́ла еси́, Всечи́стая, вся́ческая удобри́вшаго.
Тебе́ дре́вле прообразу́ющи купина́ в Сина́и, / не опали́ся, Де́во, огню́ присовоку́пльшися: / Де́ва бо родила́ еси́, и Де́ва пребыла́ еси́, / па́че смы́сла Ма́ти Де́во.
Катавасиа: Отве́рзу уста́ моя́:
Песнь 3
Ирмос: Водрузи́вый на ничесо́мже зе́млю повеле́нием Твои́м, / и пове́сивый неодержи́мо тяготе́ющую / на недви́жимем, Христе́, ка́мени за́поведей Твои́х, / Це́рковь Твою́ утверди́, Еди́не Бла́же и Человеколю́бче.
Желчь у́бо и́же из ка́мене мед сса́вшии, / в пусты́ни чудоде́йствовавшему Тебе́ принесо́ша, Христе́: / о́цет же за ма́нну воз благодея́ние Ти возда́ша / о́троцы Изра́илевы неблагода́рнии.
И́же дре́вле светови́дным о́блаком покрыва́еми, / Живо́т во гро́бе Христа́ положи́ша: / но самовла́стно воскре́с, всем ве́рным подаде́ / та́йно осеня́ющее свы́ше Ду́ха сия́ние.
Богородичен: Ты Ма́ти Бо́жия несочета́нно родила́ еси́, / И́же от Нетле́нна Отца́ возсия́вшаго, кроме́ боле́зней ма́терних: / те́мже Тя, Богоро́дицу, воплоще́нна бо родила́ еси́ Сло́ва, / правосла́вно пропове́дуем.
Ин, ирмос: Си́лою Креста́ Твоего́ Христе́:
Воскре́сл еси́ от гро́ба, Христе́, / тли сме́ртныя изба́вль / воспева́ющих, Жизнода́вче, во́льное Твое́ распя́тие.
Пома́зати мv́ром те́ло Твое́ мvроно́сицы, Христе́, тща́хуся, / и не обре́тша возврати́шася, / воспева́юща Твое́ Воста́ние.
Богородичен: Моли́ непреста́нно, Чи́стая, / воплоще́ннаго из боку́ Твое́ю, / изба́вити от ле́сти диа́воли, / воспева́ющия Тя, Де́ву Чи́стую.
Ин, ирмос: Водрузи́вый на ничесо́мже:
Ле́ствица, Е́юже к нам сни́де Вы́шний, / истле́вшее естество́ испра́вити, / Ты я́вственно, Чи́стая, всем ны́не ви́дена была́ еси́: / Тобо́ю бо Преблаги́й мíрови бесе́довати благоволи́.
Е́же дре́вле предуста́вленное, Де́во, та́инство, / и пре́жде век прови́димое вся ве́дущему Бо́гу, / ле́том ны́не напосле́док в ложесна́х Твои́х, Всенепоро́чная, / коне́ц прие́м яви́ся.
Разреши́ся кля́твы дре́вния осужде́ние / Твои́м хода́тайством, Де́во Пречи́стая: / из Тебе́ бо Госпо́дь я́влься, / всем благослове́ние, я́ко Преблаги́й, источи́, / Еди́на челове́ков удобре́ние.
Песнь 4
Ирмос: Боже́ственное Твое́ разуме́в истоща́ние / прозорли́во, Авваку́м, Христе́, со тре́петом вопия́ше Тебе́: / во Спасе́ние люде́й Твои́х / спасти́ пома́занныя Твоя́ прише́л еси́.
Я́же от Ме́рры горча́йшыя во́ды, / я́ко во о́бразе проначерта́я Пречи́стый Крест Твой, Бла́же, / грехо́вное умерщвля́ющ вкуше́ние, / дре́вом услади́л еси́.
Крест за дре́во разу́мное, / за сла́дкую же пи́щу желчь, Спа́се мой, прия́л еси́, / за тле́ние же сме́рти кровь Твою́ Боже́ственную излия́л еси́.
Богородичен: Кроме́ у́бо сочета́ния зачала́ еси́ нетле́нно во чре́ве, / и без боле́зни родила́ еси́, / и по Рождестве́, Де́ва, Бо́га пло́тию ро́ждши, сохрани́лася еси́.
Ин, ирмос: Услы́шах слух си́лы Креста́:
Я́ко водрузи́ся на земли́ на ло́бнем Крест, / сокруши́шася вереи́ и вра́тницы ве́чнии, / и возопи́ша: сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.
Я́ко сни́де Спас к свя́занным я́ко мертв, / совоскресо́ша с Ним и́же от ве́ка уме́ршии, / и возопи́ша: сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.
Богородичен: Де́ва роди́, и ма́терских не позна́: / но Ма́ти у́бо есть, Де́ва же пребы́сть: / Ю́же воспева́юще, ра́дуйся, Богоро́дице, взыва́ем.
Ин, ирмос: Боже́ственное Твое́:
Се́рдцем и умо́м, душе́ю же и усты́ / испове́дую всеблагоче́стно Тя, Богоро́дицу вои́стинну, Чи́стая, / спасе́ния плод объе́мля, / и спаса́юся Де́во, моли́твами Твои́ми.
Созда́вый от не су́щих вся́ческая, / от Тебе́, Чи́стыя, созда́тися я́ко Благоде́тель, благоволи́, / на Спасе́ние ве́рою и любо́вию Тя пою́щих, Всенепоро́чная.
Пою́т Твое́ Рождество́, Всенепоро́чная, премíрнии ли́цы, / спасе́нию ра́дующеся, / И́стинную Богоро́дицу му́дрствующих Тя, Де́во Нескве́рная.
Тя Жезл Иса́иа именова́, / от Него́же прозябе́ нам кра́сный Цвет, Христо́с Бог, / на Спасе́ние ве́рою и любо́вию притека́ющих к Покро́ву Твоему́.
Песнь 5
Ирмос: Одея́йся Све́том, я́ко ри́зою, / к Тебе́ у́треннюю, и Тебе́ зову́: / ду́шу мою́ просвети́ омраче́нную, Христе́, / я́ко Еди́н Благоутро́бен.
И́же сла́вы Госпо́дь в несла́вне зра́це, / на дре́ве обезче́щен во́лею ви́сит, / о боже́ственней мне сла́ве несказа́нно промышля́я.
Ты мя преобле́кл еси́ в нетле́ние, Христе́, / тли сме́ртныя неистле́нно пло́тию вкуш, / и возсия́в из гро́ба тридне́вен.
Богородичен: Ты пра́вду же и избавле́ние нам ро́ждши Христа́ без се́мене, / свобо́дно соде́яла еси́ от кля́твы, Богоро́дице, естество́ пра́отца.
Ин, ирмос: У́тренююще вопие́м Ти:
Просте́рл еси́ дла́ни, Спа́се наш, на дре́ве, / вся призыва́я к Себе́, я́ко Человеколю́бец.
Плени́л еси́ ад, Спа́се мой, Твои́м погребе́нием, / и Твои́м Воскресе́нием ра́дости вся испо́лнил еси́.
Воскре́с от гро́ба тридне́вно, Жизнода́вче, / и всем источи́л еси́ безсме́ртие неги́блющее.
Богородичен: Де́ву по Рождестве́ воспева́ем Тя, Богоро́дице: / Ты бо Бо́га Сло́ва пло́тию мíрови родила́ еси́.
Ин, ирмос: Одея́йся све́том:
Вси проро́цы Тя я́ве предвозвести́ша / хотя́щую бы́ти Бо́жию Ма́терь, Богоро́дице Чи́стая: / еди́на бо обрела́ся еси́, Чи́стая, соверше́нна Непоро́чная.
Све́тел о́блак Тя живо́тныя во́ды, / нам ту́чу нетле́ния Христа́ одожди́вший отча́янным, / Чи́стая, познава́ем.
Я́ко близ всю Тя до́бру и непоро́чну, / запечатле́нну де́вством чи́сте возлюби́, / в Тя Всели́выйся Бог, я́ко еди́н Благоутро́бен.
Песнь 6
Ирмос: Неи́стовствующееся бу́рею душетле́нною, / Влады́ко Христе́, страсте́й мо́ре укроти́, / и от тли возведи́ мя, я́ко Благоутро́бен.
В тле́ние попо́лзся родонача́льник, Влады́ко Христе́, / преслу́шаннаго бра́шна вкуш, / и к животу́ возведе́н бысть стра́стию Твое́ю.
Живо́т низше́л еси́ ко а́ду, Влады́ко Христе́, / и тле́ние растле́вшему быв, / тле́нием источи́л еси́ Воскресе́ние.
Богородичен: Де́ва роди́, и ро́ждши пребы́сть чиста́, / на руку́ нося́щаго вся́ческая, / я́ко вои́стинну Де́ва Ма́ти поне́сшая.
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!
Похожие книги на "Октоих воскресный (цсл)"
Книги похожие на "Октоих воскресный (цсл)" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Отзывы о "Сборник - Октоих воскресный (цсл)"
Отзывы читателей о книге "Октоих воскресный (цсл)", комментарии и мнения людей о произведении.