Сборник - Октоих воскресный (цсл)

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.
Жалоба
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.
Описание книги "Октоих воскресный (цсл)"
Описание и краткое содержание "Октоих воскресный (цсл)" читать бесплатно онлайн.
Октоих (греч. Ὀκτώηχος «восьмигласник», «голос») — богослужебная книга православной церкви, содержащая в себе чинопоследования вечерни, повечерия, утрени и литургии для шести будничных дней недели, а для воскресных дней, кроме того — малой вечерни и полунощницы. Все эти песнопения по способу пения разделяются на восемь гласов (отсюда название книги) или напевов, из которых каждый употребляется в продолжение одной седмицы. Назван по принадлежности мелодической системе осмогласия.
Бо́га воплоща́ема из Тебе́ зря́ще, Де́во, / ужаса́хуся стра́хом ли́цы а́нгельстии, / и я́ко Ма́терь Бо́жию немо́лчными пе́сньми Тя почита́ют.
Ужасе́ся, го́ру у́мную ви́дев Тя проро́к Дании́л, / из нея́же ка́мень отсече́ся кроме́ рук: / и де́монская ка́пища, Богома́ти, кре́пко сокруши́.
Не мо́жет сло́во Тя челове́ческое, / ниже́ язы́к, Де́во, похвали́ти досто́йно: / из Тебе́ бо без се́мене / жизнода́вец Христо́с воплоти́тися, Пречи́стая, благоволи́.
Песнь 4
Ирмос: Христо́с моя́ си́ла, / Бог и Госпо́дь, / честна́я Це́рковь / Боголе́пно пое́т, взыва́ющи, / от смы́сла чи́ста о Го́споде пра́зднующи.
Дре́во процвело́ есть, Христе́, и́стинныя жи́зни: / крест бо водрузи́ся, / и напое́н быв кро́вию и водо́ю от нетле́ннаго Твоего́ ребра́, / живо́т нам прозябе́.
Не ктому́ змий мне ло́жне обоже́ние подлага́ет: / Христо́с бо богоде́латель челове́ческаго естества́, / ны́не невозбра́нно стезю́ живота́ мне отве́рзе.
Богородичен: Я́ко вои́стинну неизвеща́нна и непостижи́ма, / я́же Твоего́ боголе́пнаго, Богоро́дице, суть рождества́, / су́щим на земли́ и на небеси́, Присноде́во, та́инства.
Ин, ирмос: На кресте́ Твое́ Боже́ственное истоща́ние:
Честны́й крест Твой почита́ем, и гво́зди, Христе́, / и свято́е копие́ с тро́стию, вене́ц и́же от те́рний, / и́миже от а́дова истле́ния изба́вихомся.
Гроб, Спа́се, Тя подъя́т во́лею ме́ртва о нас я́вльшагося, / но ника́коже возмо́же, Сло́ве, удержа́ти: / я́ко Бог бо воскре́сл еси́, спаса́я род наш.
Крестобогородичен: Богороди́тельнице Присноде́во, / Спа́са Христа́ челове́ком ро́ждшая, / от бед и мук изба́ви нас, / прибега́ющих ве́рою к боже́ственному покро́ву Твоему́.
Ин, ирмос: Христо́с моя́ си́ла:
Пое́м, Пречи́стая, Тебе́ Всенепоро́чную, / и́же Тобо́ю спа́сшиися, / и благоче́стно пою́ще взыва́ем: / благослове́нна, я́же Бо́га, Присноде́во, ро́ждшая.
Свет незаходи́мый, Де́во, родила́ еси́, / су́щим во тьме жития́, / пло́тию светя́щ, Всеблаже́нная, и пою́щим Тя, / ра́дость, Присноде́во, источи́ла еси́.
Благода́ть процвете́, зако́н преста́ Тобо́ю, Всесвята́я: / Ты бо, Чи́стая, родила́ еси́ Го́спода, / подаю́щаго нам, Присноде́во, оставле́ние.
Ме́ртва мя показа́ сада́ вкуше́ние, / жи́зни же дре́во из Тебе́ я́вльшееся, Пречи́стая, воскреси́, / и ра́йския сла́дости насле́дника мя устро́и.
Песнь 5
Ирмос: Бо́жиим / све́том Твои́м, Бла́же, / у́треннюющих Ти ду́ши / любо́вию озари́, молю́ся, / Тя ве́дети, Сло́ве Бо́жий, / и́стиннаго Бо́га, / от мра́ка грехо́внаго взыва́юща.
Уступа́ют мне херуви́ми ны́не, / и пла́менное ору́жие, Влады́ко, плещи́ мне дае́т, / Тя ви́девше, Сло́ве Бо́жий, и́стиннаго Бо́га, / разбо́йнику путь сотво́ршаго в рай.
Не ктому́ бою́ся, е́же в зе́млю, Влады́ко Христе́, возвраще́ния: / Ты бо от земли́ мя возве́л еси́ забве́нна, / благоутро́бия ра́ди мно́гаго, / к высоте́ нетле́ния воскресе́нием Твои́м.
Богородичен: И́же Богоро́дицу Тя от души́, Влады́чице ми́ра блага́я, / испове́дающих спаси́: / Тебе́ бо предста́тельство непобори́мое и́мамы, / и́стинную Богороди́тельницу.
Ин, ирмос: Богоявле́ния Твоего́ Христе́:
Сне́дию дре́ва во Еде́ме прельсти́выйся, в тлю поползе́ родонача́льник, / преслу́шавый, Го́споди, за́поведи Твоя́, Преблаги́й: / но сего́ Кресто́м па́ки возве́л еси́ в пе́рвую добро́ту, / послушли́в Отцу́, Спа́се, бы́вый.
Твое́ю сме́ртию, Бла́же, сме́рти потреби́ся держа́ва, / исто́чник жи́зни нам источи́, и безсме́ртие дарова́ся: / сего́ ра́ди погребе́нию Твоему́ и воскресе́нию ве́рою покланя́емся, / и́мже, я́ко Бог, мир весь просвети́л еси́.
Крестобогородичен: Живы́й на небесе́х и Творе́ц всех Госпо́дь, / во Твою́, Всенепоро́чная, всели́ся неизрече́нно утро́бу, / просла́вивый Тя, превы́шшую небе́с, / и святе́йшую чино́в невеще́ственных: / те́мже ны́не, и́же на земли́, Тя ублажа́ем.
Ин, ирмос: Бо́жиим све́том Твои́м:
Чистото́ю возсия́вши све́тло, / Боже́ственное пребыва́ние Влады́ки, Всепе́тая, была́ еси́. / Ты бо еди́на Ма́ти Бо́жия яви́лася еси́, / во объя́тиих, я́ко младе́нца, Сего́ носи́вши.
Нося́щи добро́ту у́мную, красне́йшия Твоея́ души́, / Неве́ста Бо́жия была́ еси́, / запеча́тствована де́вством, Чи́стая, / и све́том чистоты́ мир просвеща́ющи.
Да рыда́ет собра́ние злочести́вых, / не пропове́дающих Тя я́ве Чи́стую Богома́терь: / Ты бо врата́ Бо́жия све́та яви́лася еси́ нам, / мрак прегреше́ний разгоня́ющи.
Песнь 6
Ирмос: Жите́йское мо́ре, / воздвиза́емое зря напа́стей бу́рею, / к ти́хому приста́нищу Твоему́ прите́к, вопию́ Ти: / возведи́ от тли живо́т мой, / Многоми́лостиве.
Распина́емь, Влады́ко, гвоздьми́ у́бо, / кля́тву ю́же на нас потреби́л еси́: / копие́м же пробода́емь в ребро́, / ада́мово рукописа́ние растерза́в, мир свободи́л еси́.
Ада́м низведе́ся, ле́стию запя́т быв, ко а́дове про́пасти: / но и́же естество́м Бог же и ми́лостив, / сшел еси́ на взыска́ние, / и на ра́му поне́с, совоскреси́л еси́.
Богородичен: Пречи́стая Влады́чице, / ро́ждшая челове́ком ко́рмчию Го́спода, / страсте́й мои́х непостоя́нное и лю́тое утоли́ смуще́ние, / и тишину́ пода́ждь се́рдцу моему́.
Ин, ирмос: Ят бысть:
Христоуби́йца и пророкоуби́йца бысть евре́йское мно́жество: / я́ко бо проро́ки дре́вле, и́стины су́щия та́йныя лучи́, уби́ти не убоя́ся: / си́це и ны́не Го́спода, его́же пропове́даху они́ тогда́, / за́вистию влеко́ми уби́ша, / но нам бысть живо́т умерщвле́ние Его́.
Ят был еси́, но не удержа́н, Спа́се, во гро́бе, / а́ще бо и во́лею вкуси́л еси́ сме́рти, Сло́ве, / но воскре́сл еси́, я́ко Бог безсме́ртен, / совоздви́гнувый у́зники су́щия во а́де, / и ра́дость жена́м вме́сто печа́ли пре́жния, па́ки премени́вый.
Богородичен: Безче́стен Твой и ску́ден яви́ся вид плотски́й / па́че челове́ков, во вре́мя стра́сти: / и́бо Божества́ существо́м, красе́н добро́тою Дави́ду показа́ся: / но жезло́м Твоего́ ца́рствия враго́в сотры́й кре́пость, глаго́лаше Чи́стая: / о Сы́не мой и Бо́же, от гро́ба воста́ни.
Ин, ирмос: Жите́йское мо́ре:
Вели́кий преднаписа́ во проро́цех Моисе́й Тя, / ковче́г, и трапе́зу, и све́щник, и ру́чку, / обра́зно назна́менуя воплоще́ние, / е́же из Тебе́ Вы́шняго, Ма́ти Де́во.
Умерщвля́ется смерть, и тле́ние упражня́ется / Ада́мова осужде́ния, о Влады́чице! / Плоду́ Твоему́ прирази́вшееся: / Жизнь бо родила́ еси́, / от истле́ния избавля́ющую пою́щих Тя.
Зако́н изнемо́же, и сень ми́мо и́де, / па́че ума́ и смы́сла я́вльшейся ми благода́ти, / е́же от Тебе́, Де́во, рождества́, / Бо́га и Спа́са, многопе́тая.
Кондак, глас 6:
Живонача́льною дла́нию / уме́ршия от мра́чных удо́лий, / Жизнода́вец воскреси́в всех Христо́с Бог, / воскресе́ние подаде́ челове́ческому ро́ду: / есть бо всех Спаси́тель, / Воскресе́ние и Живо́т, и Бог всех.
Икос: Крест и погребе́ние Твое́, Жизнода́вче, воспева́ем ве́рнии, и покланя́емся, / я́ко ад связа́л еси́, Безсме́ртне, я́ко Бог всеси́льный: / и ме́ртвыя совоскреси́л еси́, и врата́ сме́ртная сокруши́л еси́, / и держа́ву а́дову низложи́л еси́, я́ко Бог. / Те́мже земноро́днии славосло́вим Тя любо́вию, воскре́сшаго, / и низложи́вшаго вра́жию держа́ву всепа́губную, / и всех воскреси́вшаго в Тя ве́ровавших, / и мир изба́вльшаго от стрел змии́ных, / и от пре́лести вра́жия, я́ко Бог всех.
Песнь 7
Ирмос: Росода́тельну у́бо пещь / соде́ла А́нгел / преподо́бным отроко́м, / халде́и же опаля́ющее / веле́ние Бо́жие / мучи́теля увеща́ вопи́ти: / благослове́н еси́, Бо́же оте́ц на́ших.
Рыда́ющее во стра́сти Твое́й со́лнце, во мрак облече́ся, / и во дни по всей, Влады́ко, земли́ свет поме́рче, вопия́: / благослове́н еси́ Бо́же оте́ц на́ших.
Облеко́шася Христе́ схожде́нием Твои́м во свет преиспо́дняя, / пра́отец же весе́лия испо́лнь, яви́ся ликовству́я, взыгра́ся, вопия́: / благослове́н еси́, Бо́же оте́ц на́ших.
Богородичен: Тобо́ю, Ма́ти Де́во, / свет возсия́ всей вселе́нней све́тлый: / Зижди́теля бо Ты всех родила́ еси́ Бо́га, / Его́же проси́, Всечи́стая, / нам низпосла́ти ве́рным ве́лию ми́лость.
Ин, ирмос: Неизрече́нное чу́до:
О стра́ннаго о́браза! / Изра́иля Избавле́й от рабо́ты фарао́нския, / распина́ется во́лею от него́, / и разреша́ет вери́ги согреше́ний. / Ему́же ве́рою пое́м: / изба́вителю Бо́же, благослове́н еси́.
Тебе́, Спа́са, на ло́бнем распя́ша пребеззако́нных о́троцы нечести́вии, / врата́ ме́дная и вереи́ сломи́вшаго, / во спасе́ние нас, пою́щих: / изба́вителю Бо́же, благослове́н, еси́.
Богородичен: Е́вы дре́вния свобожде́ние, ро́ждшая, от кля́твы, / разреша́еши Ада́ма, Де́во Чи́стая. / Те́мже со а́нгелы Тя, с Сы́ном Твои́м пое́м и вопие́м: / изба́вителю Бо́же, благослове́н еси́.
Ин, ирмос: Росода́тельну у́бо пещь:
Ю́нош трие́х пещь не опали́, рождество́ прообразу́ющих Твое́: / боже́ственный бо огнь Тебе́ не опали́в, всели́ся в Тя, / и вся научи́ вопи́ти: / благослове́н еси́, Бо́же отец на́ших.
Блажа́т концы́ Тя, Всечи́стая Ма́ти, я́коже прорекла́ еси́, / просвеща́еми светолу́чными сия́ньми Твои́ми, / и благода́тию пою́ще, вопию́т: / благослове́н еси́, Бо́же отец на́ших.
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!
Похожие книги на "Октоих воскресный (цсл)"
Книги похожие на "Октоих воскресный (цсл)" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Отзывы о "Сборник - Октоих воскресный (цсл)"
Отзывы читателей о книге "Октоих воскресный (цсл)", комментарии и мнения людей о произведении.