» » » Сборник - Триодь постная (цсл)


Авторские права

Сборник - Триодь постная (цсл)

Здесь можно скачать бесплатно "Сборник - Триодь постная (цсл)" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия: прочее. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Сборник  - Триодь постная (цсл)
Рейтинг:
Название:
Триодь постная (цсл)
Автор:
Издательство:
неизвестно
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "Триодь постная (цсл)"

Описание и краткое содержание "Триодь постная (цсл)" читать бесплатно онлайн.



Триодь, Триодион (от греч. τρεις — три и ωδή — песнь) — богослужебная книга православной церкви, содержащая трёхпесенные каноны (трипеснцы), откуда и происходит название. Триоди покрывают круг подвижных праздников года, даты которых находятся в зависимости от дня празднования Пасхи: от подготовительных седмиц к Великому посту (то есть от Недели о мытаре и фарисее) до первого воскресенья после праздника Святой Троицы (то есть до Недели Всех святых). Первые две подготовительные седмицы Триодь используется только в воскресной службе на Неделю о мытаре и фарисее и на Неделю о блудном сыне, а начиная со службы на субботу перед Неделей о Страшном суде — ежедневно. Изначально Триодь существовала в виде единого сборника, а затем была разделена на две части — Триодь постную и Триодь цветную.

Триодь постная содержит в себе молитвословия на дни Великого Поста с приготовительными седмицами к нему и Страстной седмицы начиная с Недели о мытаре и фарисее и до Великой субботы включительно. Содержит песнопения в основном авторов VIII и IX вв., среди которых: Андрей Критский, Косма Маюмский, Иоанн Дамаскин, император Лев Мудрый, Феофан Начертанный.






Подобен:

Ра́дуйся Еги́пте ве́рный. / Ра́дуйся Ливи́е преподо́бная. / Ра́дуйся Фиваи́до избра́нная. / Ра́дуйся вся́кое ме́сто и гра́де и страно́, / гра́жданы воспита́вшая Ца́рства Небе́снаго, / и сих в воздержа́нии и боле́знех возрасти́вшая, / и жела́ний соверше́нныя му́жи Бо́гу показа́вшая. / Си́и свети́ла душ на́ших яви́шася: / са́ми чуде́с заре́ю, и дел зна́меньми, / просия́ша мы́сленно во вся концы́. / К тем возопие́м: отцы́ всеблаже́ннии, / моли́те спасти́ся нам.

Подобен:

Кто изрече́т от земноро́дных / чу́дная ва́ша жития́, отцы́ всеми́рнии? / Кий же язы́к изглаго́лет / свяще́нныя в Ду́се по́двиги и по́ты ва́ша? / Страда́ния доброде́телей, изможде́ния пло́ти, / боре́ния страсте́й, во бде́ниих, в моли́твах и слеза́х? / Вы в ми́ре я́коже а́нгели вои́стинну яви́стеся, / са́ми бесо́вския си́лы соверше́нно низложи́сте, / сотво́рше чу́дная и ди́вная зна́мения. / Те́мже моли́теся с на́ми преблаже́ннии, / улучи́ти нам неконча́емую ра́дость.

Слава, глас 6: Е́же по о́бразу соблю́дше невреди́мо, / ума́ вожда́ на стра́сти па́губныя по́стнически поста́вльше, / во е́же по подо́бию я́ко мо́щно возшли́ есте́: / му́жески бо естество́ пону́дивше, / потща́стеся ху́ждшее покори́ти лу́чшему, / и плоть порабо́тити ду́ху. / Те́мже мона́шествующим яви́стеся верх, / жи́тели пусты́ннии, благотеку́щим подвиза́тели, / пра́вила доброде́тели изве́стнейшая. / И ны́не на небесе́х, / зерца́лом разреши́вшимся всепреподо́бнии, / чи́сто зрите́ Святу́ю Тро́ицу, / моля́щеся непосре́дственно, о ве́рою и любо́вию чту́щих вас.

И ныне, Богородичен 1 гласа, Осмогласника рядоваго.

Све́те ти́хий:


Прокимен, глас 7: Бо́же засту́пник мой еси́ Ты, / и ми́лость Твоя́ предвари́т мя. Стих: Изми́ мя от враг мои́х Бо́же, и от востаю́щих на мя изба́ви мя.


Пророчества Захариина чтение.

Си́це глаго́лет Госпо́дь Вседержи́тель: пост четве́ртый, и пост пя́тый, и пост седмы́й, и пост деся́тый, бу́дут до́му Иу́дову в ра́дость, и в весе́лие, и в пра́здники бла́ги: и возвесели́теся, и и́стину и мир возлю́бите. Си́це глаго́лет Госпо́дь Вседержи́тель: еще́ лю́дие мно́зи прии́дут, и живу́щии во граде́х мно́гих. И сни́дутся живу́щии в пяти́ граде́х во еди́н град, глаго́люще: гряди́м помоли́тися лицу́ Госпо́дню, и взыска́ти лице́ Го́спода Вседержи́теля: иду́ и аз. И прии́дут лю́дие мно́зи, и язы́цы мно́зи взыска́ти лица́ Го́спода Вседержи́теля во Иерусали́ме, и умоли́ти лице́ Госпо́дне. Си́це глаго́лет Госпо́дь Вседержи́тель: во о́ны дни име́тся де́сять муже́й от всех племе́н язы́ческих, и иму́тся за ри́зу му́жа иуде́анина, глаго́люще: по́йдем с тобо́ю, зане́ слы́шахом, я́ко Бог с ва́ми есть.


Прокимен, глас 6: Да упова́ет Изра́иль на Го́спода / от ны́не и до ве́ка. Стих: Го́споди не вознесе́ся се́рдце мое́, ниже́ вознесо́стеся о́чи мои́.

Сподоби Господи в вечер сей:


На стиховне самогласен, глас 2:

Очи́стим себе́ бра́тие от вся́кия скве́рны пло́ти и ду́ха, / свещи́ душ на́ших просвети́м нищелю́бием, / не снеда́юще друг дру́га оклевета́нием: / приспе́ бо вре́мя, егда́ Жени́х прии́дет / всем возда́ти по дело́м их. / Совни́дем Христу́ с му́дрыми де́вами, / глас о́ный разбо́йника к Нему́ взыва́юще: / помяни́ нас Го́споди, егда́ прии́деши во Ца́рствии Твое́м.

И глаголем стих: К Тебе́ возведо́х о́чи мои́, живу́щему на небеси́. Се я́ко о́чи раб в руку́ госпо́дий свои́х, я́ко о́чи рабы́ни в руку́ госпожи́ своея́, та́ко о́чи на́ши ко Го́споду Бо́гу на́шему, / до́ндеже уще́дрит ны.

И паки тойже самогласен.

Таже стих: Поми́луй нас Го́споди, поми́луй нас, я́ко по мно́гу испо́лнихомся уничиже́ния: наипа́че напо́лнися душа́ на́ша поноше́ния гобзу́ющих, / и уничиже́ния го́рдых.

И мученичен: Святы́м му́чеником моля́щимся о нас, / и Христа́ пою́щим, / вся́кая лесть преста́, / и челове́ческий род ве́рою спаса́ется.

Слава, глас 8: Мона́хов мно́жества, / наста́вники ны́не чтим отцы́ преподо́бнии: / ва́ми бо стезе́ю вои́стинну пра́вою ходи́ти позна́хом. / Блаже́ни есте́ Христу́ рабо́тавшии, / и вра́жию низложи́вшии си́лу, / а́нгелов собесе́дницы, пра́ведных сожи́теле, и святы́х: / с ни́миже моли́теся Го́сподеви, / поми́ловатися душа́м на́шим.

И ныне, Богородичен. Подобен: О преславнаго чудесе!

Ра́дуйся, чистоты́ сокро́вище. / Ра́дуйся, невеще́ственнаго све́та чи́стое жили́ще. / Ра́дуйся, глави́зно спасе́ния на́шего. / Ра́дуйся, апо́столов пропове́дание. / Ра́дуйся, му́чеников похвало́. / Ра́дуйся, проро́ков исполне́ние, Всенепоро́чная. / Ра́дуйся, подви́жников и мона́хов украше́ние, / и спасе́ние ве́рных.

Таже, Ны́не отпуща́еши:


И по Трисвятом глаголем тропарь, глас 4:

Бо́же оте́ц на́ших, / творя́й при́сно с на́ми по Твое́й кро́тости, / не отста́ви ми́лость Твою́ от нас, / но моли́твами их / в ми́ре упра́ви живо́т наш.

Слава, и ныне, Богородичен, глас тойже: Е́же от ве́ка утае́ное / и А́нгелом несве́домое та́инство, / Тобо́ю, Богоро́дице, су́щим на земли́ яви́ся Бог, / в несли́тном соедине́нии воплоща́емь, / и Крест во́лею нас ра́ди восприи́м, / и́мже воскреси́в первозда́ннаго, / спасе́ от сме́рти ду́ши на́ша.


Тыяжде и на Бог Госпо́дь, и на конец Утрени глаголем. Посем ектения: Поми́луй нас Бо́же: и 3 поклоны великия. Бу́ди имя Госпо́дне: трижды. Благословлю́ Го́спода: Досто́йно есть: и отпуст. И бывает трапеза по обычаю, якоже и в среду сырную указано есть. На Повечерии же поем рядовый канон мертвен гласа: во усопохранительнице.


В СУББОТУ СЫРНУЮ НА УТРЕНИ

По шестопсалмии, и первом стихословии, седальны, глас 8: Подобен: Повеленное тайно:

Оте́ческими мо́лниями озари́вшеся, / я́ко в рай кра́сный ны́не входя́ще, / сла́дости пото́ка наслади́мся, / и сих до́блести ужа́сно смотря́юще, / поревну́им доброде́телем, Спа́су взыва́юще: / моли́твами их Бо́же, / Ца́рствия Твоего́ прича́стники ны сотвори́.

Слава, подобен: Нача́льника мона́шествующих Па́вла, / согла́сно со Анто́нием му́дрым, и Евфи́мием / воспои́м вси, с про́чими отцы́: / и сих умо́лим, я́ко да Христу́ непреста́нно мо́лятся о нас, / боже́ственную и всесве́тлую соверша́ющих па́мять их, / в пе́снех сла́вяще Спа́са и Го́спода.

И ныне, Богородичен. Подобен: Благодари́м Тя Присноде́во, / и велича́ем Чи́стая, и покланя́емся Ти, / воспева́юще Рождество́ Твое́ благода́тная, / зову́ще непреста́нно: / спаси́ нас Де́во Всеми́лостивая, я́ко Блага́я, / и де́монскаго исхити́ словопре́ния стра́шнаго в час испыта́ния, / да не посрами́мся раби́ Твои́.


По 2-м стихословии седален, глас 4. Подобен: Свире́лей па́стырских:

Анто́ния ку́пно и Евфи́мия, / вси со все́ми про́чими богоно́сными отцы́ / восхва́лим пе́сньми, па́мять их торжеству́юще: / си́и бо Го́сподеви о всем ми́ре мо́лятся, / да изба́вимся дре́вния кля́твы, свобо́ждшеся муче́ния.

Слава: иный седален, глас 8. Подобен: Повеле́нное:

Я́коже в раи́ доброде́телей цвету́щем, / богоно́сных по́стников обходя́ще, / вони́ исполня́емся сладкоуха́ния: / страда́ньми бо наостри́вшеся искуше́ний, / те́ло воздержа́нием раболе́пно покори́ша ду́ху, / а́нгельское на земли́ житие́ пожи́вше. / Те́мже сла́вы сподо́бишася.

И ныне, Богородичен: Безпло́тных Твои́х Христе́, и Предте́чи, / ученико́в, проро́ков и му́чеников, святы́х всех и преподо́бных, / моли́твами Неискусому́жныя и Благи́я Ма́тере Твоея́ умоля́емь, / дава́й нам све́том Твои́м ходи́ти, / и сподо́би нас улучи́ти Ца́рствие Твое́, / ра́ди щедро́т ми́лости Твоея́.

Таже чтем во святом Ефреме словеса о скончавшихся отцех, на даяния три. Псалом 50. Канон святаго обители на 6, и святых на 8. Стихословим же и Го́сподеви пое́м:


Глас 8. Песнь 1.

Ирмос: Песнь возсле́м лю́дие:

Вси в пе́снех духо́вных, в по́двизех просия́вшия, / боже́ственныя отцы́ на́ша воспои́м согла́сно, / я́же изнесе́ Еги́пет, Фиваи́да, и Ливи́я, / вся́кое ме́сто, и град, и страна́.

Ра́дуйся мона́хом первонаста́вниче, Анто́ние пресла́вне, / Амму́не богоно́сне, Нитри́йская сла́во, / Арсе́ние а́нгеле, держа́во безмо́лвия, / и Аммо́не духоно́сне.

Красу́йся вои́стинну сосу́де Бо́жий, Агафо́не священноду́шне: / Ахи́лла и Аммо́н, цве́ты пусты́ннии: / Ану́ве и Ало́ние, Аммонафа́ и Анфи́ме, доброде́телей све́тлии би́сери.

Свети́льницы разсужде́ния нам, пет бу́ди Ари́с днесь, и Аполло́с Вели́кий, / послуша́ния же све́ты Афре́ и Ака́кие, / с си́ми и Авваки́р спросия́ет, я́коже не́кая денни́ца.

Гора́ жи́тельства высо́каго яви́ся Авксе́нтий, / страда́лец же чистоты́ Авра́мий Вели́кий, / с ни́миже Афроди́сий столп воздержа́ния яви́ся, со Афинодо́ром.

Сия́ет я́ко звезда́ на небеси́ в по́стницех Аммо́ний, и боже́ственный Ани́на: / све́тится же с си́ми и вели́кий Антио́х, / и Ага́пит зе́льный, а́ще кто и́ный с си́ми блиста́ет.

Пе́сньми восхва́лим свяще́нными Вели́каго Афана́сия, / в горе́ Афо́нстей све́тло пости́вшагося, / свети́льника вели́каго всея́ вселе́нныя, / его́же моли́твами вси спаса́емся.


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "Триодь постная (цсл)"

Книги похожие на "Триодь постная (цсл)" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Сборник

Сборник - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Сборник - Триодь постная (цсл)"

Отзывы читателей о книге "Триодь постная (цсл)", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.